Ytterligare en aktieblogg

Ptja, en aktieblog, eller en blogg rörande sparande. Något som länge intresserat mig och jag har sedan många år kollat in bloggklassiker inom området. Nu är det min tur att vässa pennan och börja skriva om mina tankar och funderingar kring aktier och övriga investeringar.

Jag har mina mål, ett mål måste man ha för att kunna nå sina drömmar. Dock är målen inte helt fastställda i termer som en viss summa eller efter en viss tid. Detta är något jag kommer att återkomma till.

Leave a Reply

